Magiczne portale - czy to możliwe? Moje własne poszukiwania

Źródło:
Depositphotos.com

Znalazłem ją. Książka Zbaw nas ode słego to źródło, na którym m.in. Krzysztof Dreczkowski opiera swoje badania. Postanowiłem porównać treść tej książki z faktami historycznymi. Oj, będzie wiele linków do Wikipedii, ale z racji tego, że tematyka wpisu jest ograniczona do magicznych portali, istot magicznych i demonów przez te Drzwi się przedostających, będzie to krótki materiał. Jak pojawi się za miesiąc lub kilka miesięcy, nie bądźcie na mnie źli, ale dopiero zacząłem czytać tę książkę. Zanim jednak przedstawię opinię na jej temat, postaram się porównać jej treść dotyczącą portali wspominanych w tekstach egzorcystycznych z legendami i filmami.

Święci zamykają portale

Autor tej książki, Ralph Sarchie, opisywał jeden z przypadków ataków sił piekielnych. Pozwólcie, że zacytuję tę książkę.

❠Kiedy wróciłem z patio, nikt z McKenziech nie powiedział ani słowa, ale doskonale wiedziałem, że oni także to widzieli. Pokiwali tylko głowami z ponurą satysfakcją, jakby chcieli powiedzieć: „A nie mówiliśmy?”.
W pokoju dziennym Claudia opowiadała o chwilach, w których było słychać, jak diabeł wchodzi do ich piwnicy. Przejściem, czyli otworem w płaszczyźnie duchowej, przez które zło wkracza z piekła do naszego świata, była pralnia - miejsce, gdzie dawniej odprawiano czarne msze.❞

Ralph Sarchie wykorzystał swoją wiedzę o egzorcyzmach, by zamknąć duchowy portal, który stworzyli nieznani magowie.

❠(...) Wszelkie / jakiekolwiek związki z astrologią, duchami znanymi bądź spokrewnionymi, wszystkimi duchami ludzkimi i nieludzkimi nieoddającymi czci Trójcy Świętej, a w szczególności przechodzeniem między wymiarami, istotami astralnymi, magicznymi mantrami, zaklętymi przedmiotami, klątwami, śmiertelnymi obrzędami i zaklęciami, paktami z demonami i oddawaniem im dusz ludzkich, wysyłaniem złych spojrzeń (...) - wywołanymi bądź przyjętymi w tajemnicy niewidzialności ✝. Egzorcyzmujemy wszystkie i wszelkie podobne zarazy w imię Jezusa Chrystusa i mocą Jego Najświętszej Krwi otaczamy je Jego światłem i zwracamy tą samą drogą, którą się tu znalazły, do ich właściciela, szatana, ojca kłamstwa i wroga ludzkości.❞

Jednakże tak, jak twierdziłem w poprzednim wpisie, Mag może być Świętym, jedno nie musi wykluczać drugiego. Wystarczy, że ze szczerego serca będzie pomagał innym i nie będzie tkwił w nienawiści, a doceni Miłość i będzie kochał tak siebie, jak i innych. Tak uważam. Magii i okultyzmu również można użyć, by walczyć z siłami Ciemności i jednoznacznej destrukcji, na zgubę Mistrza zniszczenia, kimkolwiek jest.

Czy istnieją szczeliny do innych wymiarów?

To jest możliwe (co pokażą filmiki poniżej), choć nauka jeszcze nie znalazła takowych. Ale niekoniecznie są to portale magiczne.







Modlitwa do archanioła Michała



Modlitwa papieża Leona XIII



Jak mag ma wyrzucić z domu złego ducha?

Egzorcyzm to ryt po części oparty na praktykach okultystycznych, a Bóg/Absolut ma uniwersalną naturę. Pomoże każdemu, kto ma w sercu wiarę w Absolut i kocha bliźniego swego, wesprze go w walce z siłami absolutnego mroku i złowrogiej energii.
Mag może zapalić kadzidło z lawendy i wyrecytować modlitwy magiczne, które mają pomóc w wypędzeniu z domu zła, jednakże istotne jest, aby wymienił tyle imion Absolutu, ile tylko pamięta. Zło ma być wyrzucone z nawiedzonego domu w imię Absolutu. Tylko dzięki temu demony uciekną, gdy modlitwa będzie szczera, a intencje Maga będą czyste. Słowa powinny płynąć prosto z serca, spontanicznie, nie jak wyuczone regułki. Tylko w ten sposób Mag odkryje swoją Boską Moc w sobie i wyzwoli ją w walce z siłami Nieprzyjaciela, kimkolwiek jest. Skąd wiem? Już raz to przeżyłem i użyłem magii w walce ze złowrogim duchem. Od tej pory nic już nie jest takie, jak dawniej, Nieznane załomotało do moich drzwi, zaproszone przeze mnie. Jak to się stało, opiszę w następnym wpisie.
Magia może być święta, bowiem można użyć jej jak broni przeciwko siłom zła, siłom, które niosą tylko i wyłącznie zagładę i zagrożenie. Może być także pozbawiona świętości, gdy korzysta się z niej w sposób nieodpowiedzialny.

Niewiele znalazłem

Chwilowo niewiele znalazłem, ale co mi tam. Potem poszukam tego, co muszę znaleźć na temat portali i istot, które przez nie potrafią przenikać do naszego świata. Na razie jednak zostawię temat, aż Źródło pozwoli mi znaleźć na ten temat coś więcej.

Pozdrawiam.








Źródła wykorzystane:
Ralph Sarchie - Zbaw nas ode złego - Pobierz PDF z Docer.pl
YouTube

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Demonologia: Pieczęcie demonów

Ezoteryka - Gnoza - Mistycyzm - Magia - Okultyzm - Hermetyzm

Paranormalna broń – elektrokineza. Ofiara wylądowała na przeciwległych półkach w sklepie. Przypadek z Dolnego Śląska