Moje doświadczenia z prekognicją w trakcie spacerów

 

Źródło obrazu:


Opowiem o dwóch swoich doświadczeniach, które również mogą dowodzić, że zmysły parapsychiczne działają najlepiej tylko wtedy, gdy człowiek nie wymusza nadmiernie ich aktywności. Te zmysły pozwalają nawiązywać kontakt z Nieznanym i czerpać stamtąd informacje, ale nie te, które chcemy poznać, lecz te, których potrzebujemy.


Przypadek sprzed trzech dni


Wyszedłem na spacer z psami i wtedy z drogi na prawo od elektrowni wyszedł jakiś mężczyzna. Był przy jezdni, która przebiega przez ulicę mjr Hubala. Przeczułem, że pójdzie mi naprzeciw, zamiast chodnikiem w lewo od mojej strony i faktycznie tak się stało. Wycofałem się z pieskami na trawę.


Przypadki z minionej doby, czyli z 22.12.2020


Szedłem drogą na prawo od elektrowni i poczułem, że pojawia się wizja. Zobaczyłem w głowie latarnie świecące na pomarańczowo i wiedziałem już, że nikogo nie spotkam dzisiaj.

Poszedłem dalej. Faktycznie, byłem coraz bliżej kościoła przy takim małym lasku, a tu nikogo. Zobaczyłem takie same latarnie, jak w swojej wizji i zawróciłem.

Po drodze udało mi się wywołać wizję z latarniami, ale tym razem były w innych miejscach. Trafiłem z powrotem w miejsce w pobliżu przejścia dla pieszych, elektrownię teraz miałem z prawej. Odwróciłem się i zobaczyłem trawę, a także taki układ latarni, jak w widzeniu. Poszedłem tą drogą.


Nowa technika


Za drugim razem użyłem poniższej techniki.


Ćwiczenie: - Otwieranie się na Światło Prawdy, którą przekazuje Nieznane


  1. Nie staraj się za bardzo kontrolować swoich myśli, lecz otwórz się na nie.
  2. Przypomnij sobie, jak się czułeś/czułaś, gdy miałeś/miałaś wizje i przeczucia, które się sprawdzały. Otwórz się na to uczucie i spróbuj nawiązać kontakt z jego źródłem.
  3. Źródłem wedle tej techniki jest Nieznane, które przemawia do umysłów osób wrażliwych i otwartych na jego sygnały. Niektórzy nazywają to źródło światem nadprzyrodzonym.
  4. Gdy poczujesz, że zaczynają się pojawiać wizje, nie staraj się ich kontrolować, ale też nie zamykaj się na nie. Bądź otwarty/otwarta i płyn z prądem.
  5. Gdy wizje się skończą, pozwól, by Twój umysł się na nie zamknął. Niech powróci do zwyczajowego stanu logiki i rozsądku.


Ta technika nie musi być przez Was stosowana, podałem ją po to, byście wiedzieli, jakim sposobem osiągnąłem ostatnią wizję.


A oto film o podobnych przypadkach i badaniach percepcji nadzmysłowej, a także innych anomalnych zjawisk mentalnych.



Filmy o anomalnych zjawiskach mentalnych i zjawiskach nadnormalnych w Polsce.






Niestety, filmów o zjawiskach nadnormalnych brak. Mało znane, niepopularne? Sam nie wiem.



Źródło wykorzystane:

YouTube.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Demonologia: Pieczęcie demonów

Ezoteryka - Gnoza - Mistycyzm - Magia - Okultyzm - Hermetyzm

Paranormalna broń – elektrokineza. Ofiara wylądowała na przeciwległych półkach w sklepie. Przypadek z Dolnego Śląska