Magia luster - część 2: Moje doświadczenia i praktyki wypracowane

Źródło:


Witajcie ponownie w cyklu o magii luster. Teraz opiszę swoje doświadczenie z magią luster z niedawna.

Gdy z lustra wydobywa się Moc

Pewnego dnia skoncentrowałem się, łącząc swoją energię z lustrem, otworzywszy serce. Energia lustra się połączyła w jedno i powstała "szczelina" w rzeczywistości,z araz potem wyczułem, jak z tego portalu wydobywa się jakaś pozawymiarowa siła. Powiedziałem:
- Odejdź w pokoju - a wtedy ta moc powróciła do szczeliny, a ja ją zamknąłem siłą serca.

Jak to zbadałem? Jak wyczułem te rzeczy?

To wyczucie było możliwe dzięki przeczuciom i instynktowi.

Jaką metodą otworzyłem "portal"?

Oto metoda.

Wykorzystanie lustra jako bramy do każdego Miejsca

Teraz podam praktykę, jaką stosowałem wtedy.


  1. Najpierw wycisz logikę i "psychicznego cenzora", by te części umysłu nie hamowały "przepływu energii i informacji" o naturze parapsychicznej.
  2. Wyciągnij "mocną" rękę (tą, którą piszesz) i otwórz serce, tzn. pozwól emocjom i uczuciom płynąć, albo po prostu otwórz serce.
  3. Twoja Moc połączy się z lustrem, a wtedy pozwól, by Twoje serce stworzyło i otworzyło tymczasowy portal.
  4. Gdy poczujesz obecność ducha lub innej metody, ewokuj tą siłę tak, jak uważasz za słuszne.
  5. Jeśli nie chcesz ewokować tej siły, powiedz jej: "Odejdź w pokoju", a gdy poczujesz, że ta siła powróciła "do swojego wymiaru", zamknij bramę siłą swego serca i pozwól, by znikła na dobre.


Użycie odpowiedniego talizmanu

Można również użyć odpowiedniego talizmanu, który otworzy portal.

Oznaczać można również swoje lusterko ochronnym symbolem

Tak, można to stosować, jeśli się ma własne lusterko. Symbole ochronne można wybrać samemu, stworzyć je lub połączyć kilka symboli w ochronny sigil. O tym, że istnieje taka metoda przeczytałem na blogu "Magia i Okultyzm" we wpisie pod tytułem "Magia luster", jednak sam system pochodzi z deacosta.pl.

Magia luster, a zjawiska "nadprzyrodzone", parapsychiczne

Wiele praktyk wywołuje zjawiska, które wielu ludzi interpretuje jako zjawiska parapsychiczne, jednakże niektóre z nich, a właściwie wiele takich zjawisk posiada prawdopodobnie wytłumaczenie racjonalne i naukowe, tylko że obecnie niekoniecznie mamy odpowiednie warunki pomiarowe, żeby owo wytłumaczenie znaleźć.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Demonologia: Pieczęcie demonów

Ezoteryka - Gnoza - Mistycyzm - Magia - Okultyzm - Hermetyzm

Paranormalna broń – elektrokineza. Ofiara wylądowała na przeciwległych półkach w sklepie. Przypadek z Dolnego Śląska