Eksperyment z sigilem - część 1

Witajcie ponownie. Teraz opowiem swój pierwszy eksperyment z sigilem opartym na obrazach kręgów w zbożu.
OK. Narysowałem go na kartce, a następnie naświetliłem go promieniami Słońca przepuszczonymi przez kryształ.
Przez resztę dnia czułem się dziwnie. Nie mogłem się skupić, a jak podświadomie chciałem gdzieś się znaleźć, od razu mnie tam ciągnęło w dziwny sposób.

Doświadczenie w sklepie

A teraz opowiem, jak to wypróbowałem w trakcie kupowania jednej rzeczy.
Wziąłem już właściwie prawie wszystko, co niezbędne. Nie znalazłem tylko karmy dla psów. Nie wiedziałem, gdzie jest, a nie lubię prosić o pomoc. Wyobraziłem sobie ten obraz i wybierałem alejki w sklepie przypadkowo. Niedługo potem (plus minus 10 minut) znalazłem paczkę karmy na odpowiedniej półce!

Na każdego ten symbol wpływa inaczej. Jak wpłynął na Was?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Demonologia: Pieczęcie demonów

Ezoteryka - Gnoza - Mistycyzm - Magia - Okultyzm - Hermetyzm

Paranormalna broń – elektrokineza. Ofiara wylądowała na przeciwległych półkach w sklepie. Przypadek z Dolnego Śląska